sâmbătă, 31 octombrie 2009

: ) dupa inca o saptamana...


Se pare ca in ultima vreme, seara este un moment prielnic pentru a-mi scrie gandurile. Spun asta, doar fiindca paharul cu vin se goleste si se umple din ce in ce mai des? Sau chiar asa o fi? In orice caz, a fost o saptamana interesanta, nu am luat locul 1 nici la Maximum Rock, nici la GBOB, insa cu toate astea simtim ca am castigat foarte multe de pe urma acestor evenimente :) la urma urmei nu-I nimic rau in a purta titlul de Best Alternative Band in Romania 2009.
Pana una alta, ii astept pe Andrei, Oana si Corina sa vina pe la mine sa facem paste - pentru cultura generala a tuturor, mie imi place foarte mult sa mananc – si sa bem vin :D bineinteles. In seara asta nu am chef de filozofii, ca atare, va imbratisez pe toti si pe toate si ne vedem curand.

PS: un pic de Evo, filmat la Maximum Rock
http://www.youtube.com/watch?v=t__pKlpCk_U&feature=player_embedded
Enjoy, folks

Cosmin

2 comentarii:

kid spunea...

Nu stiu de ce am avut impresia ca asta a fost scris de teo..Ce barbat mai mananca paste si bea vin, no offense acum, eu nu critic, doar ma intreb.

Oricum nu asta e important ci faptul ca de azi m-am declarat fan.Felicitari guys

Anonim spunea...

salutare. in primul rand felicitari pentru muzica pe care o faceti. nu am mai ascultat de prea mult timp ceva atat de bun si de pe meleagurile noastre.
in al doilea rand... eu acum am aflat de evo... si as vrea sa stiu daca si pe unde veti mai canta. ar fi ceva sa veniti in crossroads in brasov. keep up the good work!