duminică, 26 iulie 2009

EVO la Sibiu

In dimineata asta plecam catre Sibiu.
Eu si Cosmin incepem un curs de canto modern cu o profesoara din Olanda.

Acum vreun an am inceput sa studiez o tehnica de canto care mi-a schimbat complet abordarea fata de reprezentatia pe scena, studiul individual, compozitia pieselor si a verusurilor, si mai ales am inteles ce inseamna sa canti sanatos. Pentru un solist rock, care isi doreste sa trasmita dinamismul si intensitatea muzicii atunci cand e pe scena, cantatul sanatos e vital. Concertele in cluburi pline de fum si ne-aerisite, lipsa pregatirii vocii inainte de a incepe, pot dauna extrem de mult, iar in timp vocea va fi afectata, iar reprezentatia solistului poate avea mult de suferit.

Consider ca este responsabilitatea solistului rock, sau de orice alt gen, sa isi cunoasca vocea si sa nu abuzeze de calitatile ei. Deasemenea consider ca pastrarea vocii in cea mai buna conditie este o obligatie fata de publicul venit sa vada concertul. O aparitie ragusita si fara vlaga nu va impresiona pe nimeni. Cel putin asta am inteles eu dupa aproape 5 ani de cantat nesanatos.

Pentru ca ne-am hotarat sa amplificam intensitatea concertelor Cosmin s-a hotarat sa urmeze cursul de canto, si sa invete sa isi foloseasca vocea. Un neajuns serios al trupelor rock, poate fi lipsa vocilor secundare. Ne-am hotarat sa folosim mai mult acest aspect in urma vizionarii unei trupe din Australia – Karnivool, pentru care vocile secundare in refrene sunt extrem de importante, iar in materialele de studio, aceste voci se trag o data cu cea principala.

Suntem foarte entuziasmati, in special pentru ca ce vom invata avem ocazia sa aplicam intr-un concert, pe 30 Iulie in Club Bohemian Flow din Sibiu alaturi de trupa Perfekkt Match.

Vom reveni in scurt timp cu poze de la concertul de Joi din Bucuresti si poze si inregistrari din Sibiu.

Pe curand,

Teodora

Un comentariu:

Manu spunea...

Servus Evo,

In sfarsit am avut si eu un pic de timp sa "studiez" site-ul vostru. Trebuie sa va spun ca ma simt minunat citind si ascultandu-va! Sunteti dinamici, va place ceea ce faceti si asta transmite mult.

Aici la Sibiu am petrecut cu voi 5 zile! Am lucrat mult si intens si ne-am simtit bine. Lucrul cel mai important: sa te simti bine cand faci ceva!

Nu veniti inapoi??;-) Vin eu la voi!

Concertul a fost o reusita si eu mai ca nu m-am urcat pe masa sa va arat cat de bine ma simt...Ca nu a fost mult public? Cine s-a mai gandit la asta?

Teo , capul sus, incordeaza muschii deschide gura si striga out loud: "Oameni buni haideti sa ne simtim bine! "The mind is such a terrible thing to waste".

Cosmin, tu esti the best student I have ever had! "Da Manu, facem, incercam, cum sa nu, desigur... I'll never forget you!

Dragos, mi-ai cucerit inima! Gatesi, gasesti solutii la orice si bati de...ce mai! I'm your fan!

Robert, mult mult succes in continuare! Ai talent si un viitor minunat.

Moro, ai grija de oamenii astia!O faci foarte bine! Have fun alaturi de ei .

Sunteti tineri si MINUNATI!

Love ya all and I hope to see you soon!

Manu